onsdag 14 december 2011

DHL suger

Så, nu vet jag varför man använder sig av DHL istället för vanlig postservice. Det är ju såklart för att man ska veta rent geografiskt var julklapparna man beställt från nätbutiken Perlan living försvunnit. Alltså någonstans mellan Rosersberg och min hemort. Fan va skönt! Tänk om jag använt mig av vanliga posten va, då hade jag ju inte haft nån aning. Jag menar nu kan jag ju faktiskt bara samla ihop lite förstoringsglas och en ficklampa och börja söka av området. Längs motorvägen kanske? Så himla bra ju.

                                                                              NOT!

1 kommentar:

  1. Tell me about it! När vi beställde vagnen från Tyskland kunde vi följa den hela vägen till Stockholm... SEN fick vi veta att de varit här, men inte hade någon portkod så då lämnade de den i västberga så vi fick åka och hämta den där trots att vi betalt för hemkörning. Höggravid fru var inte sååå glad! Samma sak när vi fick ett nytt chassi. De har tydligen som policy att inte ringa, fast numret stod stort på lådan under adressen...

    SvaraRadera