lördag 10 december 2011

Jag är en sann inspiratör

Det finns två händelser som gjort att jag ser mig själv som en person med positivt inflytande på andra människor.

Den ena är att jag en dag på jobbet för något år sedan höll på att skratta ihjäl mig (som vanligt) med Snövit, en utav mina allra finaste kollegor. Så kommer då en annan fin gemensam kollega fram till oss och säger "-Jag har lärt mig er humor nu. I går när min pojkvän så "-Skicka popcornen" så sa jag "-Nej"." 
Jag är fortfarande stolt...


Sedan var det häromdagen när vi åkte båt över sundet i stormen. Så mitt i stormbyarna hojtar Emil (7 år som sagt) till mig "-Vilket härligt väder!". Well tänker jag, han är som vanligt en mycket en positiv pojke. Så jag svarar "Jae, va bra att du tycker det!".
Varpå han ropar "Men mamma, jag är ju ironisk!".

Som ni ser är jag en fantastic source of inspiration. Liksom.

2 kommentarer:

  1. Elin, jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag älskar din blogg, om jag inte garvar så ler jag minst från öra till öra efter att ha läst ett inlägg här!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir Sandra! Kram till dig.

    SvaraRadera