fredag 30 december 2011

Jag blir galen!

Aaaaaaaaaaaaaah! 
Det är så förbannat trångt i det här huset! 

Jag tror på fullt allvar att jag kommer att bli tokig precis vilken dag som helst. Och jag snackar inte tokig som i att jag kommer att bli sur och grinig och allmänt less och ta ut det på Jimmy. För det gör jag redan. Näe, jag menar tokig som i att jag kommer att börja spontanlukta kattpiss och prata med mig själv och gå ut naken endast iförd lång kappa med en sked i handen för att ro till fastlandet i en badring. DEN sortens tokig menar jag. Fy faen...

2 kommentarer:

  1. Hihi om du vill känna dig lyckligt lottad igen så kan du få komma och prov-bo lite hos oss! :p Vi delar en etta på 37kvm på två vuxna, ett småbarn, två hundar och bohag dimensionerat för ungefär två stora hus...

    SvaraRadera
  2. Ojdå, låter tufft!

    Bebisen tittar ut i maj säger dem som vet, så än är det ett tag kvar :)

    SvaraRadera