onsdag 18 januari 2012

En sak som är härligt med att ha fler

Barn, alltså. Det är ju att de har så himla roligt med varandra. Framförallt är Emil och Ingrid världens bästa storasyskon. De är sååå roliga. Allt som behövs är att de pratar i falsett, skrattar, trummar i bordet, säger BÖH!, nyser, U name it. Ines ÄÄÄÄLSKAAAR dem. Jag med förstås, men jag är inte fullt lika lätt att imponera på som Ines. Jag tänker att hon kanske kommer att sluta vara det också, annars har jag en känsla av att vi inte alltid kommer att vara positivt inställda till hennes partners i framtiden. Oavsett detta så är det alltid så galet skönt när storbarnen kommer hem på eftermiddagarna. För då är jag tömd på roligheter och blir gärna ersatt av två energiska tokar som är besatta av att få en bebis att skratta åt dem. Vilket hon ju gör. Hela tiden.

Ja-a, tre barn, det är liksom bara toppen det.

1 kommentar:

  1. Jag har knappt hämtat mig från chocken över att föda ett... *s*

    SvaraRadera