måndag 30 januari 2012

Frukosten

Gick bra. Det gjorde den. Den gick, inte toppen, inte botten, utan mittemellan. Liksom. Den hade inte funkat alls utan armén med servitörer. De backade upp mig, på riktigt alltså, jag hade minst två stycken precis bakom mig hela tiden som var redo att fylla på mitt juiceglas så fort det blev tomt. En tredje sprang efter Emil och torkade upp chokladen som droppade från jordgubbarna han doppade i chokladfontänen (I knooow, krejsy lyx jue!) och en fjärde hämtade blöta servetter till barnens chokladmuschemunnar. Sedan fixade en av dem en bricka till barnstolen så att vi kunde kila fast Ines där och, ja, då var ju saken biff. Alla fick frukost! Sedan bajsade Ines ner sin sits och Emil lyckades sno en påse socker och hälla den i sig. Då gick vi.

Japp, frukosten får sex bananer av tio möjliga. 
Jag är mycket nöjd. Faktiskt.

1 kommentar:

  1. Ha, ha! Ja, så kan det gå när man har små barn ;-).

    SvaraRadera