fredag 27 januari 2012

Jag kommer ALDRIG hem mer

För att flyga i ett dygn med Emil och Diktatordöttrarna är ta mig faen en jävla OS-prestation, och nu måste både jag och Jimmy hårdträna på gym och meditera i 4 år innan det ens är tänkbart att göra om det. Kanske vi kan joina nått malaysiskt bootcamp här nere eller nått? Måste kolla upp det känner jag.

Jag kommer att berätta mer senare, både berättelsen om Emils söndertrasade mage, dödsångest och Elsa Beskows hattstuga, mina misstankar om att alla flygvärdinnor härstammar från en helt annan människoart och om taxichauffören som fick mig tröttna helt på jultomten...

Nu ska här badas i poolen!


Ja, det är Jimmy och Ingrid sedda från vårt sovrum. Löv it!

2 kommentarer:

  1. Åh, ni är framme ;-)! Hoppas ni har det skönt och vi ser fram emot berättelserna... eller inte... ;-).

    SvaraRadera
  2. Bilden ser inte verklig ut....ser ut som någon har målat en tavla ;-)

    SvaraRadera