tisdag 31 januari 2012

Kalle borde åka till Malaysia

Näpp, jag är inte en av de människorna som gillar Kalles kaviar på något annat sätt än i dess ursprungliga form, inte med banan eller mjukost eller så. Nix. Inte gillar jag att blanda det med annat heller, typ som Ingrid som äter det med leverpastej. Men. Jag måste säga att ett stormöte mellan malayerna och Kalle skulle kunna ge mycket ny inspiration och därmed bringa njutning för de som är lite mer fria i sitt kaviarätande.

Kolla bara:


Japp. För här både garnerar de sushin med kaviar OCH fyller sushin med kaviar OCH har neonfärgad kaviar. Min känsla är: BLÄÄÄ.

Och jaa, jag har smakat. Faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Ehhh...inte för att jag gillar Kalles direkt, men det där ser ju...lite knäppt ut. Neonfärgad kaviar?

    Hmm. Nja. Wann pannkejk pliis istället.

    SvaraRadera
  2. Sushi. I love sushi. Fast kanske inte med kaviar på...

    SvaraRadera