tisdag 10 januari 2012

Tips till alla oförlösta

Jag veeet, jag veet, jag skrev i min årsrapport att det inte funkar med skidbackar. Det är bara det att vi testade det igen, på min syster, och nu funkade det! Fungerar alltså två gånger av tre enligt mina uträkningar, ganska hög procentsats det va? Ett annat plus med skidbackar är att om man själv har skoskav så slipper man följa med OCH att barnen med extremhög energinivå kan springa upp och ner och därefter faktiskt lyckas sitta stilla i 5 minuter för att moffla i sig varsin korv. Däremellan hinner ett av barnen genomgå en dragkamp och ett lätt slagsmål med sin mycket likasinnade kusin om en pinne. Det var en ovanligt bra och tjusig pinne förstås som båda absolut, absolut skulle ha att grilla med. Fast lagom till själva grillandet var den bortglömd och så vitt jag vet fick den aldrig ens bli lite uppvärmd i brasan.

Allt som allt en mycket lyckad utflykt. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar