onsdag 22 februari 2012

Näe hörru Gud, jag tror jag behöver semester från semestern...


 Bilder tagna från http://www.berjayahotel.com/langkawi/en/gallery

...ja-a, typ till ett sådant här ställe. Det är detta jag behöver. I en vecka ungefär, ja, säg från och med nu på lördag till exempel. Och så vill jag ha en ledig Jimmy. Och smarrig mat. Och långa dagar på stranden. Och en liten stund i solstolen varje dag (för hittills har det bara blivit sammanlagt typ 20 minuter på 5 veckor. Underbart e kort heter det ju förvisso, men ändå). Jo, och så vill jag ha medgörliga barn också.



Och Gud sade: Ack mitt barn, allt detta ska du få. Fast... medgörliga barn Elin, haha, you've got to be kidding. In your dreams, liksom.


I swear. Precis såhär var det. Och vi åker på lördag kl 07:00. Hoppas verkligen att där finns bredband, för det glömde jag be om i min bön. Annars blir vi utan varandra i 6 dagar. Bloggen och jag.

Det har ju gått bra i en sisådär 29 år, så det ska väl gå bra en liten vecka. Tror jag.

3 kommentarer:

  1. Är rätt avis. Rätt så... Men önskar dig en fin-fin semester iallfall :)

    Bloggen har ju blivit ett beroende för många av oss, så vem vet hur det går utan.... ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Usch. Jag vet att det är snuskigt. Jag lovar att leva resten av livet i Sverige och bli kall och blöt och februarideppad. Jag lovar! Eller så har jag sonat för det här tidigare i livet. Å så kommer belöningen nu. Om man tänker så så blir det inte lika snuskigt. Kanske.

    SvaraRadera
  3. Värsta porrbilderna. Herregud. Jag går verkligen igång på paradisbilder. Jag är inte ett dugg avis. Inte ett dugg.

    Bah!

    SvaraRadera