onsdag 22 februari 2012

Skolbesök imorrn

Nu mår Jimmy bra igen.
Skönt, tänker ni.
Hjälp, tänker jag.
För hans tvådagars frånvaro från jobbet innebär att han inte kan följa med mig på vår guidade tur på ön imorgon. Turen som har som målsättning att introducera oss för öns internationella skolor. Japp. Så imorgon ska jag och barnen träffa rektorer, lärare och kolla lokalerna. Eeh, ja, ni hörde rätt, jag och Emil och Diktatordöttrarna (varav den ena har ett humör värre än en person på anabola steroider och den andra skriker vansinniga mördadigränden-skrik) ska vara representabla i flera timmar utan nån som helst hjälp. Jag har laddat med frukt, kex och leksaker. Och en positiv inställning. M-m, banne mig. Det här blir toppen.

See you on the other side, så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar