tisdag 14 februari 2012

Varför ska vi bygga om toan hemma egentligen?

Jag menar, dörren står ju alltid öppen när man är där ändå. Det går nämligen inte att lämna barnen själva i 5 minuter. Absolut inte. Livsfarligt. Ines brukar följa med (av säkerhetsskäl) och gnaga på en badanka på en handduk på golvet medan jag sitter där. Samtidigt försöker jag reda ut ett bråk/slagsmål i rummet intill. Det är inte fullt så effektivt som jag skulle önska faktiskt.

Oavsett hur vi gör med toadörren så behöver ju kylskåpet flytta ut i köket. Det vidhåller jag fortfarande. Eller kanske inte? För vi ska ju inte bo där nu. Det är ju inte omöjligt att de som hyr det tycker bättre om att förvara sina kylvaror på toaletten, och de kanske också har en massa barn som de måste hantera verbalt medan de kissar? Man vet aldrig. Kanske ska man klämma in det i annonsen?"
  
"Hus på ö uthyres till båtvan, vettig människa som gillar att bajsa med öppen dörr och att kunna rumstrera om i kylen när han/hon duschar."


Låter väl som en höjdare...
...eller?

Nähäpp.

Vi bygger väl om det när vi kommer hem då, men det var värt ett försök.


p.s Jag behöver påminnas av någon vänlig själ om att öva in nya toavanor innan jag börjar jobba igen. Annars blir det förmodligen trist stämning i fikarummet. Alltså, jag kommer ju inte att gå på toa DÄR, men ni hajar ju vad jag menar. Vill ju inte att de ska tycka att jag är mer konstig än vad som är absolut növändigt d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar