lördag 3 mars 2012

Det är ingen vanlig dag idag...

...för det är min och Jimmys bröllopsdag, hurrahurrahurra!

Japp. För 5 år sedan stod vi där, på en liten båtklubb, och var nervösa och glada och förväntansfulla med en liten 2-årig Emil bredvid oss, och en liten pytteIngrid i magen. Jag minns att vigselförrättaren var en jättegullig kvinna som sa klokheter och att när jag spanade ut i lokalen så såg jag alla de människor jag tycker mest om. Det är en fin känsla det där, att fira sin kärlek med andra.
En bra grej, liksom.


Så här såg vi ut då.


Och såhär ser vi ut idag. Det har hänt en del får man säga. Framförallt är vi fler, och lite rynkigare.

Och lyckligare. Förstås.

8 kommentarer:

  1. SÅ fina så fina å finast är ju denna så härliga kärleken:)
    Grattis på er dag! kramkram:)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas ni får en mysig dag!
    kram

    ps. jag har gett upp att kommentera med mitt word-press-konto på din blogg för av någon väldans märklig anledning så går det bara en gång av tio. Men såhär funkar ju jämt så du slipper mig inte (ifall det var planen) :)

    SvaraRadera
  3. Tack hörrni godingar!
    p.s haha Maria, planen var definitivt inte att bli av med dig, tyckte bara du skulle jobba lite för det d.s
    p.p.s näärå, jag fattar inte vad det kan vara som ställer till det så nån lösning är inte nära, på några år iaf d.d.s

    SvaraRadera
  4. Åh så fina ni var/är och så snygg du är kvinna uppiffad och allt.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Vackra, vackra du... :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Grattis på bröllopsdagen en dag försent. Vad fina ni var. Och är. Kram

    SvaraRadera