lördag 17 mars 2012

Det där fredagsmyset...

...gills det om man spenderade det sovandes med en vällingflaska i handen och en bebis på armen?  Jag vet inte. Visst är det mysigt att ligga i sängen med sin bebis, men det var inte riktigt det som var min tanke igår när jag såg fram emot kvällen. Jajja, de andra tre hade iallafall regelrätt mys med egna små skålar med gott i, och ihopslingrade ben i en soffa full med kuddar och filtar. Man får väl vara glad för deras skull.

Och 12 timmars sömn är inte fy skam det heller. Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. 12 timmars sömn är mys på riktigt hög nivå. Det tycker jag...trots allt :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ha ha ha , Been there done it, men jag somnade alltid i sådan konstig ställning så jag hade nackspärr ett par gånger..Men mysigt Ohhh ja ja ja :)) kram fina:)

    SvaraRadera