tisdag 20 mars 2012

God morgon!

Jaa, idag tror jag faktiskt att jag ska byta lakan i sängarna. Det vore väl fräscht? Framförallt eftersom Ines kissade ned mitt täcke för en stund sedan. Jag skulle i och för sig kunna låta det vara ett par timmar, sedan glömma bort det under dagen och inte komma på det förrän jag är svimfärdig av trötthet ikväll och då bestämma mig för att göra det imorgon istället. Det har gått alldeles utmärkt att lösa det hela på det viset förut. Fast inte idag. Nej, jag tror banne mig jag kommer byta lakan idag.

Och eventuellt klä på mig också. Och kanske, kanske duka undan frukosten.

Mvh
Jag Har Lite Dåligt Med Energi Just Nu Froby



1 kommentar:

  1. Skickar över lite energi, fast jag har ju inte så mycket själv jag heller, men jag delar gärna med mig av det lilla jag har :) ..

    Ha en bra dag med dig.

    Kram

    SvaraRadera