måndag 19 mars 2012

Jag kan verkligen konsten att roa mig.

Stormvindar och isflak alltså. Fy faen. Men ut skulle jag ju förstås. För vad gör man inte för att få skriva på papper som gör en arbetslös OCH få höra ännu en gång att jag fött en Jimmyklon. Så himla värt skräcken i magen när båten studsar mellan iskanterna i rännan och känslan av att fingrarna typ dött och snart ramlar av efter att ha blivit utsatta för stormvindar och iskallt vatten.
.
Lite kobajs till middag bara, så är festen ett faktum sedan.

7 kommentarer:

  1. :) Nja, inte kobajs. Det smakar inge vidare. Svårt att bli av med lukten sen...

    SvaraRadera
  2. Men det där lät ju taskigt. Var det på jobbet ditt du gjorde allt det där? Hmmmm

    Det blåser lite var den någon som sa ;-) Det är att utrycka det milt. Går ju inte ens att prata. För då måsta man ju öppna munnen och då är risken att man blåser bort med kroppen som ett segel.

    SvaraRadera
  3. Det blev inte kobajs, fanns tydligen inte att köpa på ICA. Tur det.

    SvaraRadera
  4. Jasså, är det det du gör för att ha kul!? Där ser man ;)

    SvaraRadera
  5. Ja men det låter ju som party all day long! Typ. Sorgligt att säga upp sig från jobbet eller mest skönt? (och om du har kollegor som läser detta kan du ju använda någon form av kodord för skönt. Kobajs till exempel)

    kram!

    ps. ursäkta om detta blev en konstig kommentar. Jag är svintrött. :)

    SvaraRadera
  6. Lite småsorgligt fast skönt, känns det. Dubbelt liksom. Många av kollegorna är de finaste jag haft, alltså motsatsen till kobajs, men de försvinner ju ingenstans. Det gör ju jag däremot. Nåväl, tur att det finns ett facebook!

    SvaraRadera
  7. Alltså. Du borde flytta till ett varmt land eller så ;-)...

    SvaraRadera