söndag 18 mars 2012

Jävla Ergo baby! eller Okej, den var väl inte ett bra köp da!

Ni kommer väl ihåg när jag shoppade i smyg (läs HÄR annars). Den visade sig vara en rätt dålig investering. Nej, "rätt dålig" är faktiskt årets understatment, för utöver att skiten inte gick att använda i ett 35grader varmt land utan att svimma av värmen så visade det sig att både min bror och Jimmy syster hade selar som låg oanvända i lådor och gärna hade blivit utlånade till oss. Så ni förstår ju Jimmys totala, explosiva, jävligtirriterande glädje över att han hade rätt. Och jag hade fel.

Varför blir det alltid så???
(Nej, ni behöver inte svara på det, det var en retorisk fråga. Typ.)

Så om nån där ute behöver en Ergo baby så vet ni var det finns en. Och om nån är sugen på att jag ska få behålla någon som helst trovärdighet hos Jimmy (den är redan något påverkad, det måste medges, men ändå) så kanske den kan tänka sig att betala för skiten också. Vore snällt.



2 kommentarer:

  1. Funkar dåligt för mina ungar va? 15, 12, 9... Men kanske fint till en nakenhund som vill vara nära. Alltid. ;)
    ?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lite i smyg såhär så hade jag kunnat rekommendera en Baby Björn Carrier Air, perfekt i varma länder. Vi använde vår mycket i Miami när Dixie var bebbe. Men nu pratar vi inte mer om Ergo och andra carrier. Hihi! Dina tre lintottar är så söta! kram towe.

    SvaraRadera