onsdag 14 mars 2012

Jimmy är MIN, ju.

Jag har gått och blivit lite sådär uppmärksam på att det finns en Angela där ute som nån gång ibland lägger in kommentarer om min man. Typ att han är så bra, och att jag ska hålla hårt i honom och så. Så idag när hon skrev en kommentar, om honom, så sa jag det till Jimmy, att han har ett fan och att jag blir lite sådär, lite...lite svartis, ni vet, när hon gör det. För hennes kommentarer handlar ALLTID om honom.
Han blev förstås väldigt glad och stolt. En stund. Sedan kunde han tydligen inte hålla sig längre. Näpp. För det är ju han själv som skrivit de där kommentarerna. Uppenbarligen så behövde han känna sig lite uppskattad stackarn. Jag har väl inte kliat honom bakom örat och gett honom nått ben att gnaga på på sista tiden.

Näe, jag får ju skärpa tmig helt enkelt. Så Jimmy/Angela, this one is for you:

Jag älskar dig. Du gjorde en fiiin trädkojas i somras, och köpte en fiiin ring till vår 5-årsdag. Och så är du fiiin i största allmänhet.

Känns det bättre nu, darrling?



2 kommentarer:

  1. *ASG* Helt underbart! Nu tycker jag att han är väldigt kul din man! Men jag är gift, lyckligt, så det är lugnt :) :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Shit, ett tag blev jag lite rädd att det var jag som skrivit de där kommentarerna...

    Angela "Fru Sederblad" Sederblad

    SvaraRadera