onsdag 14 mars 2012

Nudist javisst! Kanske iallafall...

Så. Nu äre dags att sälja ut hela sin garderob. Nästan iallafall. För i princip allt jag äger och har är för varmt för ett liv i Penang. Och mycket av det jag har kommer inte att vara intressant om 2-3 år, man är ju en smula ombytlig när det kommer till kläder så att säga. Så därav ryker nästan alles. Rätt skönt faktiskt, att börja om på nytt liksom. Lite själslig cleansing ni vet. Samtidigt en smula tidskrävande och lite, lite separationsångestladdat. Dessutom inser man ju att när man ändå är igång så kan ju lika gärna väskor och skor ryka också... Japp. Jag måste säga att det inte är heeelt otänkbart att det hela slutar med att jag går runt i underkläder och barfota med min mobil och plånbok i en ICA-kasse om några veckor. Jag gillar att göra saker ordentligt och grundligt liksom.

Vi får kalla det min nudistiska era. Helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag skymtar genast två superläckra klänningar/tunikor! :P Var säljs de? Blocket/tradera/här? Tell me :)

    Din blogg är så bra! Och jag är lite avis på hela Malaysia-grejen. Faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Ja, och så länge du inte blir portad på ICA så är det väl helt ok?

    SvaraRadera
  3. Låter vågat, men grundligt är onekligen bra :)

    Kramar

    SvaraRadera