måndag 23 april 2012

Bilförsäljare blir jag aldrig iallafall


Näpp. För det är skittråkigt. Dessutom är det helt omöjligt om man är värdelös på bilfunktioner. Typ var är knappen till motorhuven eller finns det en kamrem och sådana saker. Sådant som man bör veta när man säljer en bil. Det gör inte jag. Därmed blev söndagen betydligt svårare än nödvändigt. Fast om jag vill se det från den ljusa sidan så kan jag ju säga att jag kan otroligt mycket mer om min bil idag än jag gjorde i lördags. Fast nu är den inte min längre förstås. Nåväl, oavsett vems den är så kan ni från och med nu ringa till mig om ni har frågor om en Mercedes A-klass. Typ om den har kamrem och hur man öppnar motorhuven. Å så. 

Fast då får ni nog ringa idag förresten, för imorgon har jag glömt det...

1 kommentar:

  1. Haha! Inte så viktigt att veta när den väl är såld ellerhur! kram towe.

    SvaraRadera