lördag 12 maj 2012

Bortsett från bröstsmärtorna

Ja, om vi skiter i dem ett ögonblick, så är det iallafall så att vi äntligen, äntligen, äntligen har byggdamm i hela huset. Underbart! För byggdamm = toadörr = privacy = glädje. Sådant piggar upp även den mest gnälliga och mjölkstinna kossan. Det kan vi konstatera nu efter att ha prövat.

Tur det.



Såhär ser det ut nu. I detta hål ska vi på måndag få in kylfrysen som barnen kommer att fylla sina glas med is från frysdörren tills de tröttnat, men innan de hunnit göra det så kommer jag och Jimmy förmodligen trånande längta tillbaka till hur allt var innan. För isen kommer naturligtvis att användas på alla möjliga och omöjliga sätt... Ja, fortsättning följer.


Jo, jag får väl erkänna att den här dörröppningen kan glädja mig även utan en dörr. Till exempel när den är fylld med tre av mina allra finaste familjemedlemmar.

Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Ser finfint ut!
    Istiden ser jag fram emot att följa! ;)
    Ha en underbar lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Kommer att bli så fint:) och så söta familjemedlemmar:)) kram fina!

    SvaraRadera