tisdag 8 maj 2012

Förtydligande:

I dessa snartärdetsommar-tider så hamnar det plötsligt väldans många människor som söker på ordet "nudist" här på bloggen. Så jag måste understryka en liten sak bara. Alltså. Angående mitt inlägg där jag skrev om att jag skulle sälja alla mina kläder och bli nudist (läs HÄR). Det blev aldrig så hardcore. Jag har kläder på mig. Varje dag faktiskt. Mycket blev sålt å så va, men jag var lite mer praktiskt lagd i slutändan och sparade det som jag tror att jag vill använda även när vi kommer tillbaka.

Så jag är inte nudist.

Jag har förvisso inga problem med nudiststränder å så. Man gör som man vill när tillfälle ges tänker jag. Så ni vet. Jag kände bara att detta kanske borde framgå tydligt. För allas skull.

Liksom.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha :) ohh är flytten så nära nu :) kram fina du!

    SvaraRadera
  2. *skratt* men det vore på ett sätt rätt skönt att slippa tänka på kläder. Å andra sidan, med tanke på att det inte tycks bli någon sommarvärme här så behåller jag nog kläderna. Ett tag till iallafall :)

    Kramar

    Till min blogg kommer många som söker på "naken". Jo, jo så kan det gå när man har en nakenhund. Tänk så besvikna de måste bli. :)

    SvaraRadera