fredag 15 juni 2012

Bara bilder del 9 eller Gissa var vi har varit...







På Skansen, såklart.
Och det var himlans trevligt. Det enda jag missade var en närbild på en påfågel.
Fast jag fick en mjukglass med strössel istället, så det gjorde inget. Och så fick jag gott kaffe från en termos. Och så fick jag se små glada syskonbarn åka karusell. Och så fick jag en bild på när Ingrid försäkrar sig om att Emil har satt fast bältet ordentligt i flygplanskarusellen.
Ni hör ju, alltsomallt var det en underbar dag.

Faktiskt.




3 kommentarer:

  1. En Skansen-dag är en bra dag!
    Mys!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Skansen hoppas jag på i sommar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Fina bilder från Skansen. Jag har inte varit där på mååånga år, har glömt bort hur det såg ut. Kanske blir ett besök där nästa gång man är i Stockholm. kram towe.

    SvaraRadera