tisdag 12 juni 2012

Bara bilder del 8 eller Till stackars Jimmy eller Svensk sommar är rätt fin ändå







Ja-a hörrni. Det är mest det här jag sysslar med på kvällarna nuförtin. När barnen somnat och Jimmys frånvaro känns lite extra tydligt, då går jag ut i trädgården och tar tusen fotografier på mina och Jimmys favoritblommor. Ganska trevligt faktiskt. Fast jag inser ju att jag iåmed detta har tagit ännu ett kliv närmare att BLI mina föräldrar. Nästa steg är att jag börjar önska mig sekatörer i födelsedagspresent. Sedan huxflux sitter jag här med sexhundratrettiosju mappar på datorn fyllda med bilder på brittiska visningsträdgårdar som i sin tur är fyllda med trädgårdsnördar med safarihatt och glasögon i band runt halsen.

Hmm.
Låter ju rätt trivsamt det. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar