måndag 25 juni 2012

Borde nog ändra det till Tant Frobys frukostfunderingar

Kom precis på mig själv med att tänka "-Hmm, undrar vad det var för temperatur i vattnet vid den här tiden förra året? Guu va dåligt minne jag har... Men förresten, jag borde ju börja skriva ner det i vår kalender! Så kan man kolla tillbaka på det året efter. Det skulle ju vara kul."

Sedan insåg jag att jag bara vet en person till som sysselsätter sig med sådant beteende och det är Jimmys gamla farmor som är 80 år fyllda.

Lite som en käftsmäll.
Faktiskt. 

3 kommentarer:

  1. ....jag också....jag gjorde det förra året.....ehum...Inte ens fyllda 40 ju...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, va skööönt! Då är vi fler. Känns alltid bättre att vara ett gäng tanter än en liten ensam stackare. Tänker jag mig :)

    SvaraRadera
  3. Om du inte har gjort det än så räknas det inte.

    SvaraRadera