söndag 3 juni 2012

Det är jobbigt att tokälska någon som är på andra sidan jordklotet

Jag älskar Jimmy. Jag älskar honom så att det gör ont i magen när jag tänker på det. Så mycket så att det skräms ibland för jag inser ju att livet är kort och skört och att vi inte alltid kommer att vara tillsammans. Så mycket så att jag ibland undrar hur faen jag klarade mig fram till min tjugoförsta sommar utan honom.

Jag älskar Jimmy för att han är klok och stark och vacker och ärlig och tryggheten själv och knäpp och rolig och alltid ser fördelar och alltid är optimist och aldrig deppar över onödigheter. Inte så himlans lik mig med andra ord.

Jag älskar Jimmy som jag aldrig har älskat någon annan.

Aldrig.

p.s Går det bra om vi bestämmer att månaden juni hoppar över några veckor i år? Så att det är midsommar typ i morrn?
Vore toppen. d.s

1 kommentar: