lördag 2 juni 2012

Inte alls underbart

Såhär sista dagen innan Jimmy åker bort i tusenmiljardermassormeddagar så hade man ju helst haft sol, värme och en lätt svalkande bris ute. Bara för att få lite stöd från mother nature liksom. Lite sympati. Som en varm trygg handflata på axeln eller åtminstone en liten ryggdunk.

Men icke.

Näpp. Istället är det regn, höstkyla, 18 m/s i vindbyarna och gigantiska vågor. Så man känner sig sådär liten och obetydlig istället.

Vetefaen hur jag ska lyckas peppa mig själv nu. Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Nej du inte jag heller. Jag sitter och tittar ut på altanen där överdraget till hammocken förvandlas till en ballong stup i kvarten. Den har redan flyttats 1,5 meter. Jag undrar stilla om den kan lyfta också?

    Jag tycker illa om regn i sidled.

    SvaraRadera
  2. Ja-a, fyyy vad det är trist med regn när det är helg. Borde förbjudas!

    SvaraRadera