lördag 30 juni 2012

Jag är inte alls missunnsam!

Å, nej då. Jag hoppas verkligen innerligt att Jimmy och hans vänner har en alldeles uuunderbaaar fiskesemester. Jag tycker det är finemang att de ska vara borta i 5 dagar medan jag går här med tre barn och superångest över att lämna allt och alla och att inte veta vad jag åker till och att jag kanske faen inte får tag på en städhjälp som lyckas radera diverse tomatfläckar och bruna fingeravtryck från husets golv å väggar.

Jag vill alltså förtydliga att jag inte vill lägga en mask på hans huvudkudde, doppa hans tandborste i toan och råka beskära hans nya äppelträd. Nejnejnej. För jag är en generös och kärleksfull kvinna.

....

Fast, kanske om man bara skulle doppa tandborsten litelitegrann vid vattenytan jättefort? Det är i princip lika oskyldigt som att bara sitta och drömma om det. Enda skillnaden är nog att det känns lite lättare att lägga tre arga, trötta barn sedan.

Hmm...

2 kommentarer:

  1. Tja, jag hörde från städtanterna på TV att det är snuskigare i vasken än i toan. Och vi äter ju som regel saker som har legat en stund i vasken. Så jag tänker att det går bra. A girl´s gotta do, what a girl´s gotta do...eller nåt...
    :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Lite skit rensar ju magen, så enligt det så gör du ju Jimmy en tjänst om du doppar tandborsten... Typ...

    Kram Victoria

    SvaraRadera