onsdag 27 juni 2012

Jag e så jäkla organiserad

Japp. Så av den anledningen kan jag nu nås endast på mobilen, som i sin tur kommer att stängas av frånåmed 30 juni. Därefter går det inte att kontakta mig.

Känns ju lite tråkigt.

Lite extra tråkigt är det att jag hade glömt att jag är så otroligt klok och välplanerad och därmed förvånades när vi inte fick igång internet eller telefonen i morse. Sedan (när vi åkt till svärmor för att låna hennes telefon för att ringa och klaga på Telia och deras brister) så insåg vi att jag i mars tyckte att just den 27 juni var ett alldeles ypperligt datum att avsluta all kontakt med omgivningen. Därmed har denna onsdag ägnats åt att köpa ett mobilt bredband för de kommande dagarna till ett värde av 500 kronor.

Jimmy är mycke, mycke imponerad av fruns planering.

Känns fint det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar