söndag 17 juni 2012

Jag ska vara positiv. Jag ska vara positiv. Jag ska vara positiv...

Eftersom dagen är en skitdag deluxe så tänkte jag visa en film som verkligen illustrerar hur underbart det kan vara att åka över med båten i sundet mot en rosa solnedgång och plöja genom spegelblankt vatten. Fast, eftersom dagen ÄR en skitdag, så lyckas jag förstås först ladda upp en film på två frusna barn i en båt som kämpar sig fram i kolmörker i en isränna, alltså inte det jag var ute efter. Sedan när jag försöker ta fram rätt film så funkar inte överföringen längre.


Okej. Jag hajar.

Lika bra å gå å lägga sig tror jag.




3 kommentarer:

  1. Har en liten skit dag jag med:) Då kan vi muttra tillsammans lite så där..hrmm hrmmm...kramar har jag i alla fall gott humör nog att skicka :)

    SvaraRadera
  2. Okej, inte den bästa dagen. Men det kan iallafall bara bli bättre.....eller?
    Kramar i massor

    SvaraRadera