tisdag 19 juni 2012

Vad det är som låter? Det är jag som andas/hyperventilerar i en påse bara.

Jag och barnen packar ihop oss i svärmors segelbåt och drar till sjöss. Det blir lagom avancerat för en överkokt hjärna tror jag. Så jag försvinner härifrån i ett par dar och när jag kommer tillbaka så har HjältenJimmy kommit hem, midsommaren har varit full av solsken och det som det i typ förrgår var 28 dagar kvar till är det plötsligt bara 17 dar kvar till, och det känns heeelt lugnt. Inga problemas här inte. Jag är inte en sådan som stressar upp mig faktiskt, näe, sjukt stresstålig brukar man beskriva mig. Det där med att jag fick en liten kal fläck mitt på huvudet som var stressrelaterad i tredje ring är bara ett illasinnat rykte. Ligger absolut ingen sanning i det. Nix.



Jajja.


Nu börjar i alla fall semestern.


Nu.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag skulle vilja klona mig och komma och hjälpa dig och leka med dina barn och diska din disk och hänga din tvätt så du kunde vila och tänka och packa och greja... Hoppas ni får en finfin midsommar mitt i alltihopa och se till att ta med en påse att andas i :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Andas lugnt! Njut av några dagar till sjöss! Glad Midsommar! kram towe.

    SvaraRadera