måndag 16 juli 2012

Det viktigaste är ju att det blir ljust. Liksom.

Igår flyttade vi in i vår nya lägenhet och sov vår första natt i pluffssängarna. De var väldans mycket skönare än de var vackra, tackålov, så jag kommer absolut att kunna acceptera deras närvaro de kommande åren. För övrigt kan jag konstatera att vi redan har tagit typ 687 bilder på utsikten och att det, hör och häpna, finns hela 69 lampknappar i lägenheten. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara precis lika clueless när vi flyttar ut som när vi flyttade in. Blir förmodligen ett jäkla massa spontantryckande med handflatan så fort jag vill tända i taket. Emil och Jimmy däremot kommer säkert att ha lärt sig det där inom en vecka. Eller så kan de det redan... Jajja, jag har ju min bundsförvant Ingrid, vi lägger vår tid och tankeverksamhet på viktigare saker, typ som  "Det här kycklinglåret, kommer det från en gris eller en ko?".

Sådant är faktiskt oxå viktigt.
Sådeså.



1 kommentar: