fredag 27 juli 2012

Ingrids eget inlägg:

Hej!

I dag har vi det jättebra här i Malaysia. Vi har badat i poolen. Pappa har jobbat på jobbet, så vi är ensamma varje dag, fast ibland är han hemma och göra busiga saker med oss. Jag hoppas att ni alla har det bra där i Sverige. Ni saknar mig va? Jag ska få en egen mejladress, då kan ni mejla mig. Agnes och Johanna och August kan göra det för då behöver vi inte sakna varandra så mycket. Jag hoppas ni saknar mig.

Ines är en babbelapa.

Jag har fått nya kompisar. De heter Maja, Viggo, Olivia, Oskar. Jag är kompis med Emil oxå ibland, det är ju bra förstås. Linn är min kompis oxå, fast hon är bara två år.

Vi är inte vana vid vår lägenhet än, särskilt inte vid vattenrutschkanan, inte jag iallafall.

Nu orkar jag inte säga mer.

Hälsningar från Ingrid

2 kommentarer:

  1. Gulligaste! Hälsningar tillbaka från ett Sverige som iallfall har lite sol nu :)

    Kramar

    SvaraRadera