fredag 17 augusti 2012

Koh Samui

Nu är vi här.

Vi badar i havet och snorklar bland fiskar som är gulaochsvartrandiga och äter chicken with cashews och mår gött i största allmänhet. Och så kommer det nog att hålla på hela veckan. Så vet ni det. För lika vacker som stranden är, lika sugigt är internetuppkopplingen. Därav blir det nog inte så himla frekventa inlägg de kommande dagarna, så när ni saknar mig så kan ni ju läsa det här inlägget en gång till och tänka att "Nu äter hon cashewnötter eller snorklar eller bådeoch".

Japp.

För övrigt så kan jag garantera att jag kommer lägga in bilder på både skoluniformer och semstern så fort jag bara kan. Jag lovar.

Åkej. Nu ska jag dricka en Chang.
Kram på er!


3 kommentarer:

  1. Jaha...det låter som ungefär som jag har det då...här i en liten håla, några mil söder om Göteborg. Varmt är det iallafall. I vardagsrummet....

    Njut du så mycket du orkar och kan!

    :)

    SvaraRadera
  2. Underbart! Enjoy! kram towe.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har det alldeles underbart och att cashewnötterna inte tar slut eller det blir imma på snorkeln eller något sådant jobbigt. Kram!

    SvaraRadera