onsdag 19 september 2012

Bara vanlig onsdag

Idag har det inte hänt nånting än så länge. Alltså nada. Jag har skrivit lite på min inlämningsuppgift, druckit kaffe på ballen med Ines och sedan genomfört en liten kort visit till en affär på andra sidan gatan som säljer fina lyktor och överkast och vitmålade möbler. Japp. Det var det liksom. Blir nog inte mer schpännande än så heller, för barnen har kort skoldag idag så om en stund blir det dags för att ätalunchbadapoolgöraläxaväntapåJimmy, och sedan är det middag och sova som gäller.

Som vilken halvseg onsdag som helst.
 
Helt enkelt.
 
 


9 kommentarer:

  1. Ungefär som här då....bortsett från det där med poolen. Men blöta blir vi. Regnet öser ner!!!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Stackars er med allt detta regn. Fast det är ju mysigt oxå, om man får va hemma å tända ljus å sådär. Sådant kan man skana här borta. Litegrann. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag funderar på hur det ser ut när du dricker kaffe på ballen, vems balle? Är det typ espresso då i en liten liten kopp som du lyckas balansera på någon lycklig mans heligaste.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, japp, här kan man få till det mesta för 50 ringit ;)

      Radera
  4. Men åh vilken fin bild!! (var det sekunden innan de försökte trycka ner varandra under vattnet? ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt i faktiskt, de poserar för kameran samtidigt bara. Proffs som de är.

      Radera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Alltså, jag blir så glad av din blogg, av din befriande humor och av ditt sätt att skildra din vardag. Tack! Tack också för dina fina ord hos mig! Kram!

    SvaraRadera
  7. Stor kram till dig, drottningen och poetinnan av Kammebornia;)

    SvaraRadera