måndag 10 september 2012

Ett blogginlägg som illustrerar hur mogen jag är.

Jaha. Här sitter jag och sitter. Ines sover, Ingrid kollar på en engelsk Barbiefilm på youtube som får mig att vilja strypa manusförfattaren, men som gör att hon "blir utsatt för massor med engelska" så då blir den liksom legitim ändå. På nå vis. Emil sitter med sin engelskalärare i köket. Hon är bra, hon stället krav och får honom att skratta vilket känns som ett bra upplägg. Tydligen verkar det dessvärre som att hon inte bara är engelskalärare, hon är även rektorns fru. Hör å häpna. Så inte nog med att vi låter honom stampa runt på oss i skolan, vi förser honom dessutom med lite extraklirr i kassan...

Ja-a, vi är verkligen ett par underbara människor jag och Jimmy. Vi är förlåtande och inteallsbittra och ja, vuxna, helt enkelt.


Japp.
 
 


4 kommentarer:

  1. Ja, men då är ju allt precis som det ska vara ;-)?

    Och ta bort den där jädrans ordverifieringen, så jag slipper försöka typ tio gånger innan jag lyckas kommentera... snälla... för jag kan verkligen inte läsa vad det står där...

    SvaraRadera
  2. Ni är underbara föräldrar, så det så :-)

    ps ta gärna bort ordverifieringen jag har också supersvårt att tyda de ihopklistrade bokstäverna.

    SvaraRadera
  3. Underbara och duktiga foraldrar! Hur bra som helst, det rullar ju pa for er. Kan varmt rekommendera Cbeebies (BBC UKs barnprogram). Manga bra serier som ar bra engelska och inte sa vilt... Dixie loves it. Kram towe.

    SvaraRadera
  4. Hade ingen aaaning om att det fanns en ordverifiering! Måste kollas upp...pronto.

    SvaraRadera