onsdag 12 september 2012

Tänk på nått annat, tänk på nått annat, tänk på nått annat

Eftersom vissa förståndiga och kloka män i min familj anser att jag ältar för mycket kring folk och händelser som gör mig upprörd (känner inte alls igen mig i detta) så ska jag idag alltså sluta helt och hållet att tänka på rektorn och barnens skola.

Japp.
 
Så nu sitter jag här och tänker på annat mest: På alla fina i Sverige. Och  på rektorn. Och på att jag snart ska gå och fika med trevliga kvinnor. Och på rektorn. Och på att det är rätt skönt i luften idag, säkert under 30 grader i skuggan (!). Och på rektorn.
 
 
Det går skitbra.
 
 
Typ.
 
 


1 kommentar:

  1. Ja, jag vet ju precis hur den där mannen säger det eftersom vi mer eller mindre har samma man.

    Man ska inte tänka på det man tänker på. Och EXAKT hur lätt är det?? (Om man inte är man alltså, för då verkar det vara väldigt enkelt)

    Men visst, de har ju rätt. Det hjälper inte att älta. Men det är förbaskat svårt att låta bli.

    (älta på du på bloggen, det är okej. Och jag lovar att tänka arga tankar om den där rektorn hela dagen)

    Kram!


    SvaraRadera