måndag 8 oktober 2012

Nått är ju heeelt galet

Japp. För i lördags köpte Jimmy femton smaskiga donuts.

........
 
 (Paus för att  ni ska få hämta andan och torka bort dreglet som samlats i mungipan) 
  
Å så säger jag det igen : alltså han köpte femton, asgoda donuts. F e m t o n.
Detta hade för en normalt och fysiskt frisk Elin betytt att hon gjort ett inlägg i lördagskväll där hon ingående beskrev dessa femton, visade bilder på dem ur olika vinklar och sedan avslutade med att berätta att de nu var slut. Typ.
Fast så blev det inte. Jag har faktiskt inte ens öppnat lådan. Är inte sugen...
 
Tror nog att jag behöver gå till läkaren.
 
På riktigt.
 
Faktiskt. 

1 kommentar:

  1. Hmm ja det låter ju inte helt sunt det där. Nu är jag visserligen inte alls förtjust i just dounats, men om jag översätter till lämplig godsak så ja - du borde nog gå till läkaren.

    (men alltså har du inte gjort det än, det var ju flera veckor sedan du skrev om det förut? Framåt marsch till doktorn!)

    SvaraRadera