lördag 27 oktober 2012

Sånt gillar jag. Faktiskt

Å vad jag tycker om att få rapporter om barnens kusiner på facebook och hotmail! Det gör jag verkligen. Särskilt bra känns det när de handlar om att det faktiskt finns fler som är som BuffelnIngrid. Att vi är fler föräldrar som sätter oss i soffan på kvällen med ett glas vin och inte vet om vi ska skratta eller sova eller ringa till barnens mormor/farmor och tala ut om saken i en timme eller två. Det känns liksom fint att det är fler små flickor med samma efternamn som vandaliserar mataffärer och tycker att mamma är knäpp som vill att man ska sitta bredvid varandra när man går på teater. Sånt gör gott för en gammal, trött buffelmor att läsa. Det gör att jag påminns om att jag och Jimmy inte är ensamma om att fostra detta superstarkgaletenvisochheltobryddomvadandratycker-fenomenet som är vår dotter.

 
När de är tonåringar får vi bilda en egen stödgrupp.
 
 
Japp. Så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar