lördag 3 november 2012

Det är kul med fest!

I går var vi ett gäng glada svennar, varav en var iförd en kroppsstrumpa i svenska flaggans färger (som jag MÅSTE köpa till Jimmy för jag tror att han skulle klä i den alldeles ypperligt) och resten var utklädda till häxor, draculas och djävlar, som möttes upp på förfest och sedan drog iväg på stan för att fira Halloween.




Ja, ni ser ju själva hur läskiga vi var.
 

Det hela blev väldigt trevligt. Fast vad kan gå fel när man hoppar över middag och sedan klämmer i sig en massa godis och muffins och läsk, och litelite pizzabitar? Inget alls faktiskt. Så himla bra diet för mig och mina barn känner jag. Vi blir så harmoniska av sånt. Eller, iallafall så dansar vi bra på det. Så jag och Ingrid hopplade/red/skuttade runt på dansgolvet till "Gangnam style" åtskilliga gånger, medan Emil fick en man som gjorde ballongfigurer att göra ett gevär till honom. Sedan köpte barnen självlysande stavar och gjorde armband och halsband medan jag köpte en öl och fick två och sedan försökte få i mig dessa. Gick ganska bra.

Alltsomallt en lyckad kväll.
 
Helt enkelt.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar