fredag 16 november 2012

Vad är det för ett jävla pussande?!

Hittills idag har två, ja alltså TVÅ, främmande människor gett Ines en fet puss rakt i nyllet. Det måste ha att göra med att jag plötsligt var ensam, resande kvinna med ett litet barn eller nått. Sånt händer inte när Jimmy är med. Den första snubben stod bredvid mig i hissen. Först dök han ner och gav han henne en saftig, smackande puss, och sedan tittar han på mig och säger "Hello, I'm from Irak".

Man ba; Jaha, och I'm from Sweden and  STAY AWAY FROM MY CHILD. Please.
 
Nästa tant satt bredvid mig på planet hem från Kuala Lumpur. Tror hon var tandlös. Känns inte bra. Näe, måste vara beredd nästa gång. Finns det tårgasspray här i Maläijsha måntro?
 
Måste kolla upp det...

3 kommentarer:

  1. NÄ NU JÄ____ får du nog ta och ryta i nästa gång. Vad är det för trams!!!! Gör dem så mot sina egna som dem inte känner heller??? Denna ständigt konstiga kroppskontakt vissa ska ha. URK!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir sjukt overumplad. Nasta gang kommer jag ta ut all samlad irritation pa en gang. Blir livsfarligt for alla inblandade, helt klart.

      Radera
  2. Men DET är inte okej! Släng dig upp och ge tanten eller gubben en smällkyss nästa gång...eller förresten ....gör inte det. En smäll räcker!
    Kramar

    SvaraRadera