torsdag 17 januari 2013

Bara bilder del 17

Japp. Så här kan det va, livet. Lite poolbad, lite gos, lite lekakarateproffsiförstoramorronrockar. Lite så. För övrigt bråkar bloggerkontot tydligen med alla för tillfället, så de här minibilderna fick jag in efter lite meck (läs: Jimmys meck, mitt "meck" bestod sorgligt nog i att ropa på honom med gäll stämma). Japp. Så nu hoppas jag att det här skitstörande bildproblemet löser sig snart så man kan börja blogga normalt igen. Alternativt så får Jimmy börja sitta med mig vid datorn varje gång jag ska blogga och trycka på lite knappar ibland. Fast helst inte. Förstås.

1 kommentar:

  1. Ladda hem en annan webläsare så är problemet löst. Jag laddade hem Firefox och det funkar toppen :)

    Underbara undervattensbilder :)

    Kramar

    SvaraRadera