tisdag 22 januari 2013

Jag kommer tillbaka. Snart. Kanske imorrn tillåme

Joorå. Jag försöker skaffa mig bloggrutiner nu, mitt i alla varavärdinnaåtgästerkrav (som är helt självförvållade och inte alls ställs av de som kommer hit, såklart) och sedan har det varit en jäkla massa uppsatser hit å dit. Det går inte så bra att hitta bloggmotivationen då. I morse till exempel, då prioriterade jag att äta massa donuts och dricka kaffe. Kändes bra så. Och i går var MammaåPappaFrobys första dag hos oss, så då ville jag ju mest bara titta på dem och deras blekgråa, svenska ansikten. Imorrn däremot, då tror jag banne mig att det kommer att sätta igång igen, bloggandet. Har saknat det lite faktiskt. Både att skriva och att läsa inne hos bloggvänner. Japp, så blir det. Vi hörs imorrn, helt enkelt.

3 kommentarer:

  1. Det måste vara någon slags smittsam vinterbloggkris. Typ :) Fast du är ju snäppet duktigare och jobbar på det medan jag liksom bara ger upp. För ett tag. Ibland räcker liksom 24 timmar per dygn inte till åt bloggande, så är det bara.

    Kram på dig och njut av att ha dina föräldrar på plats!

    SvaraRadera
  2. Kanske är det rätt prioriteringar du har gjort...eventuellt låter det helt rätt och riktigt :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tro det ar helt ratt prios du gjort. Det ar med att ata donuts lat somen nice prio... nu ar jag sugen pa donuts. Kram pa dig! towe.

    SvaraRadera