onsdag 16 januari 2013

Skål för kryheten!

Sådärja. Nu är samtliga friskförklarade från både denguefeber, mykoplasma och lunginflammation. Känns ju bra. Så imorgon börjar vardagen igen, bortsett från att vi nu har Jimmys bägge systrar med partners och barn som bor med oss. Det blir inte riktigt som vanligt då. Blir lite mer snack och kaffe och poolbad och fulltösmedvetslös-stämning, och lite mindre  plugga och pilla mig i naveln. Funkar bra. Och på söndag kommer mormorochmorfarFroby också.

Faen va fint det känns!
 
 Så nu sätter jag härmed punkt för den här sjukdomssäsongen. Inga. Mera. Sjukdomar. Tack.
 
 Och detta tänker jag fira med en onsdagsdrink.
 
 Sådeså.
 
 

3 kommentarer:

  1. Denguefeber? Mykoplasma? Lunginflammation? Lever alla?
    Brr...låter lite mycket på en gång tycker jag...

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jojjo, det var Ingrid som hostade lite bara, å hade utslag, men det var tydligen ingenting. Tur.

      Radera
  2. Att vara frisk är viktigt tycker jag. Mycket viktigt!

    SvaraRadera