måndag 14 januari 2013

Snaaart blir allt som vanligt igen. Hoppas jag

Det är förbannat mycke nu. Inlämning som ska va klar snart, och barn som turas om att vara sjuka sedan en månad tillbaka, gör att tiden inte räcker till. Resultat av detta: Bloggeriet blir lidande, man KAN INTE prioritera bloggen före läxor och sina barn. Nope. Fast man skulle vilja det stundvis... Men imorse kom jag iallafall iväg på en morronpromenad, det var ju fyra veckor sedan sist så jag får väl njuta av att jag åtminstone fick fräscha upp minnet litegrann. Nu: Preppa mig för en morgondag på sjukhuset med videofilmer på tarmar och hjärtoperationer i väntrummet, mer penicillin (antar jag) och mer sura, sjuka, gnälliga, hostiga, snoriga barn.

Och så ska jag lära mig att leva i nuet och glädjas åt de små sakerna oxå.
 
Späckat schema som sagt.
 
Tjingeling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar