tisdag 19 mars 2013

Bara bilder del 22 eller Farväl Knullis, Justin, Skalis och Skalman, det har varit ett nöje. Typ.






Nu har vi tagit farväl av våra sköldpaddor. De växte ur sitt akvarium för några veckor sedan och fick därmed flytta till en tjusig damm på den buddistiska tempelgården här i kvarteret. De blev jätteglada, paddorna alltså, vad buddistmunkarna tyckte vet vi faktiskt inte. Men fyra, söta sköldpaddor kan man väl inte tycka illa om? Näpp. Så nu bor de där istället.

Blev bra så, faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Ahh dom kommer trivas jattebra! :) kram towe.

    SvaraRadera
  2. Det enda lilla jobbiga med din blogg är att jag blir sugen på ett tredje barn. Men i min verklighet är jag extremt osugen, haha. Även om jag har världens finaste barn alltså.

    Jag tror sköldpaddorna blev glada, för övrigt.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tank att det trodde jag verkligen inte att bloggen gjorde. Gav folk ett tredjebarnsug alltsa. Botemedlet mot detta ar att skaffa ett, det ar iaf min erfarenhet ;) Kram!

      Radera