fredag 22 mars 2013

Jag gillar Jimmys punggung

Vet ni att jag var på housewifsens Bahasa Melayu-lektioner igår (där vi alltså försöker lära oss lite malaysiska och får information om kultur och samhälle i övrigt samtidigt som vi garvar och dricker kaffe) och mot slutet av lektionen så fick vi fråga vad vi ville. Och jag kände att personligen behövde jag veta vad rumpa är på malay. Inte för att jag känner ett stort behov att prata om rumpor med nån malaysian, men ändå. Vet ni vad rumpa är på malay? Jo; punggung.

I love it.

3 kommentarer:

  1. Hahaha! I love it too. Bortsett att jag nästan satte kaffet i halsen när jag läste rubriken.

    SvaraRadera
  2. hihi! Dricker ni verkligen bara kaffe? kram towe.

    SvaraRadera
  3. Klockrent! Det är det enda jag har att säga om det, helt enkelt klockrent! :)

    SvaraRadera