måndag 8 april 2013

Bara bilder del 27 eller Hoi An och playan e bra grejer


























Un poco romantico. Eller så.








 Såhär fint hade vi det på det andra hotellet. Våfflor med chokladsås fick vi till frukost också. M-m. Fast personligen tyckte jag att turen till Hoi An var tusen gånger bättre än våfflorna...



Joo, alltså, den här hjälpsamme, lille mannen ville bara avlasta en stackars mor/fotograf när motiven hellre brottades om huruvida de skulle se glada ut eller inte. Galet bussigt tycker jag.











Jag skulle kunna fortsätta flasha bilder på Hoi An i evigheter, men det ska jag inte. För ni hajar grejen. 

Det vet jag att ni gör.




4 kommentarer:

  1. Allvarligt...jag är inte alls avundsjuk inte det minsta. Jag tycker det är riktigt mysigt att gosa in sig i vinterjackan i april. Speciellt efter att andvänt den nästan varje dag i 6 månader. Det hör ju liksom till kroppen numera ungefär som ett ben eller arm eller så. Extra mysigt är det när det snöar som det gjorde idag...det blir liksom lite julkänsla i april och det är det inte alla som kan få. Man får njuta så länge det varar för snart är det ju sommar. Fast i år blir det nog att bada i isvak med tanke på att isen ligger där den ligger....men det gör inget med tanke på hur uppfriskande det kan vara i sommarhettan...
    SKIT ! Vad avundsjuk jag är...är det ok om jag kommer på semester och hälsar på snart.....orkar inte med sverige vädret längre. Kram till er alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lider med dig. Kom!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Åhh vilka fina bilder, speciellt den sista! Varför har vi bokat semester till Sverige i sommar, nu vill jag till Asien igen. kram towe.

    SvaraRadera