torsdag 18 april 2013

Det är en sådan sjukt bra dag det här!

Idag har jag fått ett tjusigt VG på uppsatsen jag lämnade in för några veckor sedan, uppsatsen som jag inte hittade på mitt studentkonto förrän det var två dagar kvar till inlämning. Blev så lättad och glad så jag trodde jag skulle kissa på mig som följd.  Men det gjorde jag inte. Man har ju gjort några knipövningar i sina dar, liksom.

Japp.

Jo, och dessutom ska jag och Jimmy få gå ut och käka middag ikväll, alltså utan barnen, och det var nog tre månader sedan sist. Så himla trevligt och skönt ska det bli. Det här med barnvakteri är verkligen en lyx, inte bara när vi bor här, utan hemma också. Vi har helt enkelt inte för vana att gå ut själva, kanske några gånger om året och så en weekend på somrarna. Så den här kommande tiden, när Leeni bor här och vi ska få gå ut en kväll i veckan, den känns så galet lyxig.


Det är banne mig som julafton alltihop.

Faktiskt.

1 kommentar: