tisdag 2 april 2013

Vi e har

Allt har gatt. Inte bra, det vore en overdrift, men det har gatt. Resan blev mer eller mindre katastrofal, men det tar jag senare. Sedan vi kom fram igar har jag blivit blast av en taxigubbe pa 100.000 dong och pa lika mycket till av kvinnorna pa marknaden, jag har dakiga prutrutiner helt enkelt. Ska forsoka skarpa mig. For ovrigt har jag kastat en kikarta sa hart jag kunde pa en vietnamestant, men det skriver jag om en annan dag.

Allt ni far veta nu ar att vi lever, dricker lask pa ett cafe och att samtliga ar glada.

Det blir bra det har.

3 kommentarer:

  1. Spännande.....jag ser fram emot kikärtshistorian och resans skildring. Njut av semestern nu. Kram på er....

    SvaraRadera
  2. Åh så man får vänta till "en annan dag" ;-)

    Ny blogg nu!

    SvaraRadera
  3. Shit vilken kvinna du är!! Tar dina tre(!) ungar och drar till Vietnam. Bara sådär. Ensam!! Vilka nerver! Viket mod!! Jag är full av beundran och hoppas naturligtvis att ni får en fantastisk semester!!

    //MammaMu - som knappt klarar av att ta med sina två Kråkungar till Ica Maxi utan att få psykbryt...

    SvaraRadera