fredag 5 april 2013

Vi har det sa himla bra!

Det har vi verkligen. Jag kan latt saga att det ar en av mina basta semestrar ever. Delvis beror det pa att det ar en sjuk egotripp att semstra sjalv med sina barn, och kanna att det funkar. Det mer an funkar faktiskt, det gar skitbra. Visst gnalls det lite over att ga langa strackor och ata gra rissoppa, men de gor det. Dessutom har vi lyckats fa till en sjysst kombination av poolbad och turisttripper, sa alla far sitt och kan sova gott pa kvallen. Jo, och sa har Ingrid fatt en alskad kompis fran Skane som heter Gabriel som hon eskimapussas med nar de ses. Som pricken over i:ett liksom.


Livet pa en pinne det.

6 kommentarer:

  1. Du fantastiska kvinna, jag är lycklig att mina barnbarn har dig till mor!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men kara nan! Jag ar minst lika lycklig over att de har en san toppenbra farmor!!!

      Radera
  2. Jag håller med farmor, du är en helt fantastisk mamma. Men jag förstår också hur du menar.

    Jag har också rest med mina två när de var små, dock bara i Sverige. Barnen tyr sig till en på ett annat sätt. Man är ju inte hemma och då beter dem sig därefter. Men det är stor skillnad på Sverige och Vietnam ;-)

    SvaraRadera
  3. Men åh, så härligt det låter! Det tog ett tag innan jag fattade varför någon i Vietnam plötsligt hade börjat läsa min blogg...haha.

    Hoppas ni får en riktigt fin avslutning på veckan också!

    SvaraRadera
  4. Fantastiska kvinnor båda två!

    SvaraRadera
  5. Det låter helt fantastiskt måste jag säga. Härligt för er!!! Och heja dig som är en sån kanonmamma. Det kommer att bli så goa vuxna av dina goa ungar!
    Kramar

    SvaraRadera